Motonet luottaa Serimaniin opaste-, tarra- ja tuotepainatuksissa

Broman Group -konserni on erikoistunut erilaisten autoilu-, harraste- ja vapaa-ajan tuotteiden myyntiin. Yli 1500 ammattilaista työllistävä yhtiö on yksi alan johtavista toimijoista Suomessa. Kuluttajia se palvelee kahden valtakunnallisen kauppaketjun – Motonetin ja AD VaraosaMaailman kautta. Seriman vastaa muun muassa kaikkien 31 Motonet-myymälän opaste- ja myymälämarkkinointimateriaaleista.

Ratkaisu joka ongelmaan

Motonetin myymälöissä Serimanin kädenjälki näkyy kaikkialla. On opasteita, hyllypuhujia, staattisia tarroja ja LED-valotauluja.

––Serimanin Timo on aina ensimmäisten joukossa, jolta kysymme tarjousta. Heiltä löytyy nopeasti ratkaisu moneen ongelmaan, kertoo Leena Janné Motonetista.

Tarrojen, opasteiden ja painotuotteiden ohella Seriman on toimittanut Broman Groupille lähes kaikkea, mitä muovilla ja tarroilla voi toteuttaa sisälle tai ulos.

–Kennolevytaulut, myymäläkuutiot, jakotarrat sekä koko konsernin henkilökortit, Janné luettelee.

–Tarvitsimme esimerkiksi säilytyslokerikkoihin muovipoletteja Turkuun. Vaikka Serimanin valikoimista ei sellaisia valmiina löytynyt, ei se tahtia haitannut, vaan poletit tehtiin meille mittatilaustyönä, hän lisää.

Joustavaa palvelua

Yksi esimerkki Serimanin palveluasenteesta on Motonetin jääkiekkoaiheinen Leijona-tuotesarja. Painotyö tilattiin totuttuun tapaan Serimanilta, mutta kun painettavaksi tarkoitetut jääskrapat, lapiot ja harjat eivät mahtuneet painon tiloihin, oli vuoren mentävä Muhammedin luokse. Seriman toimitti Motonetin varastoon painokoneen ja työntekijän muutamaksi kuukaudeksi. Joustavaa, jos mikä.

Kuva: Motonet Oy